Opći uvjeti poslovanja agencije
OBVEZE AGENCIJE
Agencija se obvezuje Putniku pružiti sve potrebne informacije i obavijesti o uslugama, te pružiti usluge s predmetnim sadržajem i svojstvima i skrbiti o interesima i pravima Putnika u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske i poslovnim običajima u ovoj djelatnosti.
OBVEZE PUTNIKA
SADRŽAJ UGOVORENIH USLUGA
POSTUPAK REZERVACIJE I NAČIN PLAĆANJA
Agencija zadržava pravo izmjene cijena usluga u svako vrijeme.
Plaćanje se obavlja po odlasku na recepciji, kreditnom karticom ili gotovinom. Sva plaćanja bit će izvršena u kunama. Ukoliko se za plaćanje koristi kreditna kartica inozemnog izdavatelja, cijena izražena u kunama konvertirat će se u lokalnu valutu u kojoj inozemni izdavatelj izdaje račun za troškove koji terete kreditnu karticu. Navedena konverzija će biti izvršena primjenom tečaja koji je ugovoren između inozemnog izdavatelja i korisnika kreditne kartice te stoga postoji mogućnost odstupanja iznosa za koji će biti terećena kartica od originalne cijene navedene našim cjenikom. Putnikovi osobni podaci, kao i podaci o kreditnoj kartici, u potpunosti su zaštićeni a prijenos podataka odvija se preko sigurnosnog servera.
PRAVO AGENCIJE NA IZMJENE I OTKAZ REZERVACIJA
PRAVO GOSTA NA IZMJENE I OTKAZ REZERVACIJA
U slučaju da Putnik želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno (elektronskom poštom) ili usmeno (osobno na pultu Agencije). U slučaju da promjena rezervacije nije moguća, te ako Putnik zbog toga odustane od potvrđene rezervacije, primjenjuju se dolje navedeni uvjeti otkaza rezervacije:
Uvjeti otkaza za izletničke programe (pješački razgledi):
– Za otkaz izvršen od 48 – 25 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 30% ukupne vrijednosti rezervacije.
– Za otkaz izvršen od 24 sata do 0 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije ili u slučaju „no-show“, Agencija će teretiti goste za troškove otkaza u visini od 100% ukupne vrijednosti rezervacije.
Uvjeti otkaza za izletničke programe (izleti brodom):
– Za otkaz izvršen od 7 dana – 49 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 30% ukupne vrijednosti rezervacije.
– Za otkaz izvršen od 48 – 25 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 50% ukupne vrijednosti rezervacije.
– Za otkaz izvršen od 24 sata do 0 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije ili u slučaju „no-show“, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 100% ukupne vrijednosti rezervacije.
Uvjeti otkaza za transfere vozilom (automobil, kombi, minibus):
– Za otkaz izvršen od 48 – 25 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 30% ukupne vrijednosti rezervacije.
– Za otkaz izvršen od 24 sata do 0 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije ili u slučaju „no-show“, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 100% ukupne vrijednosti rezervacije.
Uvjeti otkaza za transfere brodom:
– Za otkaz izvršen od 7 dana – 49 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 30% ukupne vrijednosti rezervacije.
– Za otkaz izvršen od 48 – 25 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 50% ukupne vrijednosti rezervacije.
– Za otkaz izvršen od 24 sata do 0 sati prije početka korištenja potvrđene rezervacije ili u slučaju „no-show“, Agencija će teretiti gosta za troškove otkaza u visini od 100% ukupne vrijednosti rezervacije.
PRAVO NA PRIGOVOR
Svaki Putnik ima pravo prigovora zbog nekvalitetno izvršene ili neizvršene uplaćene usluge. Svaki eventualni prigovor Putnik podnosi osobno na pultu Agencije ili na e-mail: concierge@hotel-lero.hr , poštom: Iva Vojnovića 14, 20000 Dubrovnik. Agencija će bez nepotrebnog odgađanja i vodeći računa o okolnostima pisanim putem potvrditi njegov primitak te odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana podnošenja prigovora. Svi sporovi ili nesuglasice rješavat će se dogovorno na način prihvatljiv za obje strane. Predmetni spor se kao takav može riješiti putem Platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (http://ec.europa.eu/odr) odnosno pred nadležnim sudom.
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Lokacija
Adresa: Iva Vojnovića 14, 20000 Dubrovnik | Hrvatska
15 minuta pješice od povijesne jezgre grada
5 minuta pješice od poznate šljunčane plaže Miramare
Vrijeme
23° C
few clouds
Hotel Lero Dubrovnik
Adresa: Iva Vojnovića 14, 20000 Dubrovnik, Hrvatska. Saznajte kako doći do Hotela Lero, što gosti misle o njemu i više na Google Kartama.
Imate li pitanja ili posebnih želja?
Prodaja
PON – PET
08:00 - 16:00
SUB
08:00 - 10:00
TELEFON
+385 20 341 480
+385 20 332 022
FAKS
+385 20 332 123
EMAIL
sales@hotel-lero.hr
Dolasci i odlasci
CHECK IN
od 14:00
CHECK OUT
do 10:00